Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną przez Vernity Sp. z O.O.
Niniejszy dokument określa rodzaje i zakres świadczonych przez spółkę Vernity sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu usług drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz warunki przesyłania informacji handlowej, w celu zrealizowania postanowień Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), a także Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1221 ze zm.).
§ 1. Definicje pojęć użytych w Regulaminie
1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Spółką czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
2. Materiały informacyjne – informacje utrwalone w postaci elektronicznej, w szczególności materiały edukacyjne, graficzne, promocyjne, organizacyjne, technologiczne, techniczne, komunikaty, produkty, specyfikacje, instrukcje obsługi, projekty, wzory, metodyki o tematyce związanej z działalnością Spółki lub jej partnerów, udostępniane Użytkownikowi, który zgłosi chęć ich otrzymania na zasadach wskazanych w Regulaminie; Materiały informacyjne stanowią „Utwory” na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin świadczenia przez Vernity sp. z o.o. Usług świadczonych drogą elektroniczną, stanowiący wzorzec umowy określający warunki Umowy o Usługi świadczone drogą elektroniczną, będący regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
5. Spółka – oznacza spółkę Vernity sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-595) przy ul. Polskiej 60, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000448733, posiadającą NIP 7811882931 oraz REGON 302333771, e-mail: biuro@vernity.pl, tel. + 48 61 624 34 04, która prowadzi Stronę Internetową oraz jest stroną Umowy o świadczenie usługi newsletter.
6. Strona Internetowa – oznacza witrynę internetową Spółki, dostępną pod adresem https://vernity.pl, która służy w szczególności do zawarcia Umowy o Usługi świadczone drogą elektroniczną oraz na której dostępne są informacje dotyczące Spółki i jej działalności.
7. Szkolenie online (webinar) – oznacza usługę świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegającą na przekazywaniu Uczestnikom informacji (wiedzy i praktyki) z zakresu wynikającego każdorazowo z opisu szkolenia na Stronie Internetowej, w formie transmisji na żywo udostępnianej na platformie do webinarów każdorazowo wskazanej w ofercie danego Szkolenia online, w szczególności Clickmeeting lub innej podobnej;
8. Uczestnik – oznacza każdą osobę, która zarejestrowała się na Szkolenie online, zawierając ze Spółką umowę o udział w Szkoleniu online w sposób opisany w Regulaminie;
9. Umowa o usługi świadczone drogą elektroniczną – oznacza umowę o korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zawieraną na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie, który określa jej warunki.
10. Usługa Newsletter – oznacza usługę świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegającą na przesyłaniu informacji zawierających treści dotyczące zmian w prawie oraz działalności Spółki, w tym nowe publikacje i raporty, powiadomienia o nadchodzących szkoleniach i innych usługach Spółki, w tym treści o charakterze handlowym, w formie listu elektronicznego za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej, świadczona przez Spółkę na podstawie Umowy o świadczenie Usługi Newsletter;
11. Ustawa – Prawo komunikacji elektronicznej – oznacza Ustawę z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1221 ze zm.);
12. Ustawa o prawach konsumenta – oznacza Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796);
13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – oznacza Ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.);
14. Usługi świadczone drogą elektroniczną – oznaczają usługi świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej;
15. Usługobiorca – podmiot korzystający Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Spółkę, będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
16. Użytkownik – oznacza każdą osobę, której urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet spełnia wymagania techniczne pozwalające korzystać ze Strony Internetowej i przeglądać znajdujące się na niej treści o nieograniczonym dostępie.
§ 2. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa:
a) zasady i warunki świadczenia przez Spółkę Usług świadczonych drogą elektroniczną;
b) prawa i obowiązki Użytkowników, Usługobiorców oraz Spółki, związane z organizacją i korzystaniem z Usług świadczonych drogą elektroniczną;
c) zasady ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem przez Spółkę Usług świadczonych drogą elektroniczną;
i jest skierowany do wszystkich osób, które chcą skorzystać z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Spółkę.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Regulamin jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie przed zawarciem Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną na Stronie Internetowej przy zapisie na konkretną Usługę świadczoną drogą elektroniczną. Na żądanie Użytkownika zgłoszone na adres e-mail wskazany w ust. 4 lit. a) poniżej, Spółka udostępnia Regulamin poprzez wysłanie go w postaci załącznika do wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Użytkownika, tj. w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
4. Kontakt ze Spółką jest możliwy za pomocą:
a) poczty elektronicznej – pod adresem: biuro@vernity.pl
b) poczty tradycyjnej – pod adresem: ul. Polska 60, 60-595 Poznań;
c) telefonu – pod numerem: +48 61 624 34 04
5. Spółka świadczy następujące Usługi świadczone drogą elektroniczną:
a) Usługa Newsletter;
b) Usługa Szkolenia online;
c) inne Usługi świadczone drogą elektroniczną, które Spółka na stałe lub na czas określony zdecyduje się wprowadzić.
6. Przed zawarciem Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną, Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
§ 3. Wymagania techniczne
1. Do skorzystania z Usługi świadczonych drogą elektroniczną wymagane jest spełnienie przez Użytkownika następujących wymagań technicznych:
1) posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego (urządzenie końcowe) o odpowiednich parametrach technicznych z dostępem do sieci Internet,
2) połączenie z siecią Internet;
3) posiadanie na swoim urządzeniu przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Google Chrome lub Safari, która zapewnia obsługę plików Cookie oraz JavaScript; dopuszczalne jest stosowanie innych przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one zgodność z wyżej wymienionymi wersjami przeglądarek – zalecane jest posiadanie aktualnej wersji przeglądarki;
4) w celu korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną – dostęp do prawidłowo skonfigurowanej poczty elektronicznej (aktywnego konta poczty elektronicznej).
2. Zważywszy, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem zniszczenia, utraty, modyfikacji, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych Użytkownika oraz innych prawnie chronionych danych, wynikającym z przypadkowego działania lub niezgodnego z prawem działania osób trzecich, a także przez wzgląd na zapewnienie sprawnego wykonania umowy zawartej pomiędzy Spółką i Użytkownikiem oraz dla zachowania bezpieczeństwa komunikacji ze Spółką, zaleca się, aby urządzenie końcowe Użytkownika posiadało również:
1) system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,
2) skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
3) zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
4) aktywowaną funkcję akceptacji plików Cookie oraz JavaScript w przeglądarce internetowej,
5) oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie „pdf”.
3. Spółka dokłada wszelkich starań, w szczególności stosuje środki techniczne i organizacyjne, aby zapełnić Użytkownikowi bezpieczeństwo udostępnianych danych oraz korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób poprawny.
4. Spółka informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków logicznych, organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.
5. W ramach Strony Internetowej zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików czy programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi).
6. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od jakichkolwiek działań o charakterze bezprawnym.
7. Użytkownikowi zabrania się wykorzystywania treści i grafik, a także innych praw własności intelektualnej, udostępnionych Użytkownikowi w ramach świadczonych Usług świadczonych drogą elektroniczną lub dostępnych na Stronie Internetowej, bez wyraźnej, pisemnej zgody Spółki.
§ 4. Ogólne zasady świadczenia Usług świadczonych drogą elektroniczną
1. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.
2. W związku z faktem, że do skorzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną niezbędne jest podanie danych (w tym danych osobowych), Użytkownik zobowiązany jest podawać wyłącznie prawidłowe i aktualne dane. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Użytkownika nieprawdziwych lub niepełnych danych.
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną są przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zawarcie Umowy o Usługi świadczone drogą elektroniczną jest możliwe wyłącznie przez osobę pełnoletnią – Spółka nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, gdy Umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną zawrze osoba niepełnoletnia, co stanowi naruszenie Regulaminu.
4. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia i informacje, o których mowa w Regulaminie, mogą być przekazywane Usługobiorcom za pomocą poczty elektronicznej na adresy e-mail podane w procesie zapisu do danej Usług oraz Spółce na adres e-mail wskazany w § 2 ust. 4 lit. a), chyba że szczególne postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
5. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody jakie może ponieść usługobiorca w związku z Usługami świadczonymi drogą elektroniczną przez Spółkę, o których mowa w niniejszym Regulaminie, z zastrzeżeniem zdania następnego. Ograniczenie odpowiedzialności nie ma zastosowania, jeżeli szkoda została wyrządzona Usługobiorcy umyślnie przez Spółkę.
§ 5. Usługa Newsletter
1. Spółka świadczy Usługę Newsletter drogą elektroniczną. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu informacji, zawierających m.in. treści dotyczące działalności Spółki oraz o tematyce związanej z działalnością Spółki, w tym nowe publikacje i raporty, powiadomienia o nadchodzących szkoleniach online (webinarach), szkoleniach stacjonarnych i innych usługach Spółki (stanowiących zamówioną informację handlową), w formie listu elektronicznego za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany adres poczty elektronicznej.
2. Korzystanie z Usługi Newsletter jest dobrowolne.
3. Rejestracja w bazie odbiorców Newslettera następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na Stronie Internetowej, podając następujące dane: imię, adres e-mail i zaznaczenie wymaganych zgód i oświadczeń.
4. Na podany w procesie rejestracji do Usługi Newsletter adres e-mail wysłana zostanie informacja z linkiem aktywacyjnym subskrypcji Newslettera. Kliknięcie w link aktywacyjny jest równoznaczne z zawarciem umowy o korzystanie z Usługi Newsletter.
5. W przypadku niepotwierdzenia chęci zawarcia umowy na świadczenie Usługi Newsletter i niekliknięcie w link, Administrator usunie adres e-mail podany w procesie rejestracji adres e-mail po upływie 7 dni roboczych. Po upływie tego czasu, w przypadku chęci otrzymywania Newslettera, konieczne jest ponowne wypełnienie formularza zgodnie ust. 3 powyżej.
6. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony, w terminach wybranych przez Spółkę i z częstotliwością wybraną przez Spółkę.
7. Jeżeli wynika to wprost z informacji podanych na Stronie Internetowej, w ramach Usługi Newsletter Użytkownik może otrzymać określone Materiały informacyjne, poprzez nieodpłatne przesłanie przez Spółkę pliku pdf (lub linku do strony, z której można go pobrać) na adres e-mail Użytkownika, który zgłosi taką chęć poprzez wypełnienie dedykowanego formularza na Stronie Internetowej (dalej: Formularz).
8. O ile nic innego nie wynika z informacji o Materiałach informacyjnych podanych na Stronie Internetowej, z chwilą dostarczenia albo udostępnienia Użytkownikowi Materiałów informacyjnych, Spółka udziela Użytkownikowi niewyłącznej i niezbywalnej, bez prawa do dalszej sublicencji, licencji do korzystania z tych materiałów, wyłącznie jednak dla potrzeb własnych Użytkownika (dalej „Licencja”). Licencja przez nieograniczony czas uprawnia Użytkownika do korzystania z Materiałów informacyjnych wyłącznie na następujących polach eksploatacji:
a) zapisanie w pamięci urządzeń elektronicznych należących do Użytkownika;
b) odtwarzanie i przeglądanie Materiałów informacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
c) wykonanie wydruku Materiałów informacyjnych;
9. Użytkownik nie ma prawa zwielokrotniania i/lub wprowadzania do obrotu Materiałów informacyjnych, jakiegokolwiek innego udostępniania tych materiałów jakimkolwiek osobom trzecim, ani też udzielania dalszych licencji.
10. Udzielenie Licencji następuje w ramach Umowy o skorzystanie z Usługi Newsletter i nie wiąże się dla Użytkownika z koniecznością ponoszenia opłat.
11. Użytkownik może wykorzystywać wiedzę i wskazówki zawarte w Materiałach informacyjnych w życiu prywatnym i zawodowym oraz na potrzeby prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Licencja nie upoważnia jednak Użytkownika do udostępniania Materiałów informacyjnych jakimkolwiek innym osobom, z wyłączeniem przypadków udostępniania Materiałów informacyjnych w ramach dozwolonego użytku.
12. Korzystanie przez Użytkownika z Materiałów informacyjnych z naruszeniem warunków Licencji stanowi naruszenie autorskich praw majątkowych przysługujących Spółce, uprawniające ją (w zależności od charakteru naruszenia) do wystąpienia wobec Użytkownika z roszczeniami na drodze postępowania sądowego.
13. Usługobiorca może w każdym momencie rozwiązać umowę o korzystanie z Usługi Newsletter poprzez kliknięcie w link zawarty w otrzymanych Newsletterach (link o treści „Wypisz” zawarty w stopce wiadomości) lub wysłanie wiadomości e-mail w tym przedmiocie na adres: biuro@vernity.pl.
14. Rozwiązanie umowy o korzystanie z Usługi Newsletter może nastąpić również z inicjatywy Spółki:
a) bez zachowania okresu wypowiedzenia – w razie nieprzestrzegania przez Użytkownika obowiązków wymaganych przez Regulamin;
b) z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia – w przypadku zakończenia przez Spółkę świadczenia tej usługi.
15. Z chwilą dezaktywacji Usługi Newsletter, Spółka zaprzestaje przesyłania Newslettera na adres poczty elektronicznej Usługobiorcy.
16. Użytkownik może w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia Usługi Newsletter.
§ 6. Usługa Szkolenia online (webinaru)
1. Rejestracja na Szkolenie online:
1) Usługa Szkoleń online (webinarów) realizowana jest w formule zdalnych wykładów eksperckich, w trakcie których Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań na udostępnionym czacie.
2) Tematyka Szkolenia online, termin i godzina oraz osoba prowadząca, są każdorazowo wskazane na stronie: https://vernity.pl/szkolenia.
3) W celu skorzystania z Usługi Szkolenia online, Użytkownik powinien dokonać rejestracji wykonując następujące czynności:
a) wejść w wybrane Szkolenie online, dostępne na Stronie Internetowej pod adresem wskazanym w pkt 2) powyżej; rejestracja możliwa jest również poprzez wypełnienie formularza zapisu udostępnianego bezpośrednio na platformie, o której mowa w ust. 2 pkt 1) poniżej;
b) w wyświetlającym się po wejściu formularzu uzupełnić następujące dane:
– imię i nazwisko;
– służbowy adres poczty elektronicznej;
– numer telefonu;
– stanowisko służbowe/funkcja;
– miejsce zatrudnienia (lub reprezentowana firma/ instytucja).
c) obowiązkowo zaznaczyć checkbox przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem oraz akceptacji jego postanowień;
d) obowiązkowo zaznaczyć checkbox przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Polityką prywatności;
e) kliknąć opcję „Zarejestruj się”.
4) Po otrzymaniu zgłoszenia, w przypadku gdy zgłoszenie jest prawidłowe, na podany w procesie rejestracji przez Użytkownika adres poczty elektronicznej przesłane zostanie potwierdzenie zapisania Użytkownika wraz z informacjami organizacyjnymi dotyczącymi danego Szkolenia online. Potwierdzenie to zostanie przesłane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od kliknięcia w link aktywacyjny przez Użytkownika.
5) Rejestracja na Szkolenie online możliwa jest do dnia wskazanego każdorazowo w informacji o danym Szkoleniu online na stronie Internetowej (pod adresem wskazanym w pkt 2) powyżej). Po upływie tego terminu rejestracja na Szkolenie online jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze Spółką.
6) Jeżeli nic innego nie wynika z informacji o danym Szkoleniu online, udział w Szkoleniu online jest dla Użytkownika nieodpłatny.
7) Spółka zastrzega, że liczba Uczestników Szkolenia online może być ograniczona. W takiej sytuacji o wpisie na listę Uczestników danego Szkolenia online decyduje kolejność zawarcia przez Użytkowników Umowy o udział w Szkoleniu online.
2. Zasady przeprowadzania i udziału w Szkoleniu online:
1) Szkolenie online przeprowadzane jest za pomocą platformy Clickmeeting lub innej odpowiadającej wymaganiom technicznym opisanym w § 3 Regulaminu. Uczestnik przystępujący do udziału i korzystający ze Szkolenia online zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu Świadczenia Usługi Clickmeeting dostępnego pod adresem https://clickmeeting.com/pl/legal.
2) Korzystanie ze Szkolenia online, niezależnie od minimalnych wymagań technicznych, określonych w § 3 niniejszego Regulaminu, podlega dodatkowym wymogom określonym przez Clickmeeting, które zostały wskazane w punkcie V Regulaminu Świadczenia Usługi Clickmeeting.
3) W przypadku instalacji przez Uczestnika aplikacji, za pośrednictwem której możliwy jest udział w Szkoleniu online, Uczestnik zawiera umowę z podmiotem trzecim – dostawcą tego oprogramowania. Spółka nie ma wpływu na treść stosunku prawnego pomiędzy Uczestnikiem a dostawcą, nie ingeruje w niego ani nie ma wpływu na zakres i sposób przetwarzania danych przekazanych przez Uczestnika szkolenia na rzecz podmiotu trzeciego.
4) Spółka nie wymaga od Uczestnika, w celu udziału w Szkoleniu online – za pośrednictwem zewnętrznej aplikacji, podania dodatkowych danych czy udostępnienia wizerunku, za wyjątkiem tych, które wymagane są podczas rejestracji.
5) Spółka przesyła Uczestnikom szkolenia na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji na Szkolenie online link umożliwiający dostęp do Szkolenia online nie później, niż na 1 (jeden) dzień przed rozpoczęciem Szkolenia online. Link, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłany również wraz z potwierdzeniem rejestracji na Szkolenie online.
6) Uczestnik zobowiązany jest wejść na platformę szkoleniową poprzez otrzymany link dostępu oraz wpisać dane umożliwiające dostęp do Szkolenia online punktualnie o zaplanowanej godzinie jego rozpoczęcia. Prowadzący Szkolenie online nie ma obowiązku oczekiwania z rozpoczęciem Szkolenia online na spóźnionych Uczestników.
7) Uczestnik szkolenia zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić sprzęt umożliwiający mu udział w Szkoleniu online oraz połączenie z siecią Internet. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wzięcia udziału w Szkoleniu online przez Uczestnika szkolenia z powodu braku odpowiedniego sprzętu lub połącznia z siecią Internet.
8) O ile wynika to z informacji o Szkoleniu online podanych na Stronie Internetowej, Uczestnik ma prawo do zadawania pytań w trakcie Szkolenia online w formie czatu, na zasadach tam określonych. Spółka zastrzega sobie możliwość wyboru pytań, na które zostanie udzielona odpowiedź.
9) Uczestnik szkolenia zobowiązuje się do korzystania ze Szkolenia online zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami, a w szczególności do:
a) niepodejmowania żadnych działań mogących zakłócić przebieg Szkolenia online,
b) nienaruszania praw oraz dóbr osobistych Spółki, innych uczestników Szkolenia online, prowadzącego Szkolenie online lub osób trzecich;
c) nieoddziaływania w jakikolwiek sposób na sprzęt elektroniczny prowadzącego Szkolenie online lub innych Uczestników w sposób mogący uniemożliwić lub utrudnić prowadzenie Szkolenia online lub udział w Szkoleniu online;
d) niewykorzystywania udziału w Szkoleniu online do promowania własnej działalności gospodarczej lub rekrutacji pracowników/współpracowników;
e) niewykorzystywania Szkolenia do prowadzenia działalności reklamowej;
f) nieutrwalania w jakikolwiek sposób przebiegu Szkolenia online (w szczególności poprzez rejestrowanie obrazu i dźwięku) bez uzyskania uprzedniej zgody Spółki.
10) W przypadku stwierdzenia podjęcia przez Uczestnika choćby jednego z działań wskazanych w pkt 9) powyżej, Spółka (lub działający w jej imieniu prowadzący Szkolenie online) może wykluczyć Uczestnika szkolenia z dalszego udziału w Szkoleniu online. Spółka zastrzega sobie prawo wykluczenia i odmowy dostępu do udziału w Szkoleniu online także wobec Uczestnika, który prowadzi działalność konkurencyjną wobec Spółki, bądź jest pracownikiem, współpracownikiem lub osobą powiązaną osobowo lub kapitałowo z podmiotem, który taką działalność prowadzi.
11) Treść Szkolenia online, materiały prezentowane podczas Szkolenia online, a także inna treść udostępniona przez Spółkę, stanowi treść prawnie chronioną (dalej „Treść”), przysługującą Spółce, w związku z czym zabronione jest rozpowszechnianie Treści, udostępnianie Treści osobom trzecim, zarówno w formie oryginalnego utworu, jak i pod postacią opracowań Treści, w rozumieniu art. 2 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (adaptacja, przeróbka, przetłumaczenie).
12) Pytania przedstawione przez Uczestników są utrwalane w celu dalszego udostępniania i rozpowszechniania Szkolenia online, a także opracowania zawierającego podsumowanie pytań zadanych przez Uczestników i odpowiedzi udzielonych przez osobę prowadzącą Szkolenie online.
13) Uczestnik szkolenia przyjmuje do wiadomości, że możliwość zastosowania w praktyce prezentowanych podczas Szkolenia online informacji i rozwiązań zależy od indywidualnego przypadku i każdorazowo wymaga sprawdzenia. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za szkody doznane przez Uczestników Szkolenia online lub osoby trzecie, wynikające z zastosowania metod prezentowanych podczas Szkolenia online.
14) Użytkownik nie jest uprawniony do utrwalania dźwięku i/lub obrazu przebiegu Szkolenia online, bez pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Spółki. W przypadku dokonania takiego utrwalenia bez zgody Spółki, Spółka może zażądać od Uczestnika szkolenia skasowania nagrania, lub jeżeli zostało już rozpowszechnione do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet/Intranet. Nadto Spółka może żądać od Uczestnika szkolenia naprawienia wynikłej stąd szkody.
3. Zmiana parametrów szkolenia online / odwołanie Szkolenia online:
1) Spółka zastrzega sobie prawo do zmian w programie Szkolenia online albo do zmian podstawowych parametrów Szkolenia online (w tym terminu), z ważnych powodów lub powodów niezależnych od Spółki. Zmiany wskazane w zdaniu poprzedzającym nie mogą stanowić podstawy do kierowania jakichkolwiek roszczeń wobec Spółki.
2) O planowanych zmianach, o których mowa w ust. 1 powyżej Spółka poinformuje Uczestnika szkolenia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie rejestracji na Szkolenie online, niezwłocznie po uzyskaniu przez Spółkę informacji o powodach wystąpienia tych zmian. Udział w Szkoleniu online Uczestnika, który został poinformowany o zmianach w parametrach Szkolenia online, w razie wątpliwości jest równoznaczny ze zmianą pierwotnej umowy o udział w Szkoleniu online.
3) W przypadku, gdy przeprowadzenie Szkolenia online w ustalonym terminie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Spółki (w szczególności na skutek działania siły wyższej albo osób trzecich, za które Spółka nie ponosi odpowiedzialności), poza zmianami o których mowa w pkt 1) powyżej, Spółka jest uprawniona do odwołania Szkolenia online. O odwołaniu Szkolenia online Spółka poinformuje Uczestnika szkolenia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Uczestnika w procesie rejestracji na Szkolenie online, niezwłocznie po uzyskaniu przez Spółkę informacji o przyczynie odwołania.
4) Poza innymi przypadkami określonymi w obowiązujących przepisach prawa, Spółka może wypowiedzieć umowę o udział w Szkoleniu online ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Uczestnika szkolenia postanowień Regulaminu.
§ 7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość / rozwiązanie umowy
1. Postanowienia niniejszego § 7 dotyczą wyłącznie Usługobiorców będących Konsumentami albo Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
2. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm. – dalej „Ustawa o prawach konsumenta”) Usługobiorca może bez podawania przyczyny odstąpić od Umowy o Usługi świadczone drogą elektroniczną (będącej umową zawartą na odległość) w terminie 14 dni od jej zawarcia – o ile nie występuje przypadek, w którym prawo takie jest wyłączone, w szczególności gdy przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu umowa została zrealizowana w całości.
3. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy o usługi świadczone drogą elektroniczną, Usługobiorca powinien poinformować Spółkę o swojej decyzji w drodze stosownego oświadczenia, z którego treści wynikać będzie taka wola Usługobiorcy, przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy o usługi świadczone drogą elektroniczną. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie tego oświadczenia przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej.
4.Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o usługi świadczone drogą elektroniczną może zostać przekazane Spółce przez Użytkownika drogą elektroniczną w formie wiadomości e-mail wysłanej z adresu poczty elektronicznej Użytkownika, podanego jako właściwy do kontaktów, na następujący adres e-mail Spółki: biuro@vernity.pl lub przesłane listownie na następujący adres korespondencyjny Spółki: Vernity sp z o.o. , ul. Polska 60, 60-595 Poznań.
5. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o usługi świadczone drogą elektroniczną, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Usługobiorca może posłużyć się wzorem formularza, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu lub formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, przy czym nie jest to obowiązkowe.
6. Spółka zastrzega, że prawo do odstąpienia od Umowy o usługi świadczone drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia nie przysługuje Usługobiorcy, jeżeli usługa zostanie wykonana w ciągu tego terminu w całości, za wyraźną zgodą Usługobiorcy.
7. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wpływają na uprawnienia przyznane Usługobiorcom na podstawie innych postanowień Regulaminu.
8. Jeżeli w Regulaminie nie wskazano inaczej, w szczególności nie zawarto dodatkowych warunków, każda ze stron może rozwiązać Umowę o usługi świadczone drogą elektroniczną, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Spółka może rozwiązać Umowę o usługi świadczone drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym z następujących ważnych powodów:
a) w przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu,
b) w przypadku podania przez Użytkownika podczas rejestracji nieprawdziwych danych osobowych,
c) z przyczyn nagłych lub niemożliwych do przewidzenia nie będzie możliwe dalsze świadczenie przez Spółkę Usług świadczonych drogą elektroniczną.
Rozwiązanie Umowy o usługi elektroniczne następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail w tym przedmiocie na adres drugiej strony podany do kontaktu. Adres e-mail Spółki do kontaktu jest następujący: biuro@vernity.pl.
§ 8. Przetwarzanie danych osobowych
1. Spółka jest administratorem danych osobowych Użytkowników i Usługobiorców.
2. Dane osobowe osób fizycznych są przetwarzanie przez Spółkę zgodnie z RODO oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
3. Spółka wypełnia w stosunku do osób, których dane przetwarza, obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 RODO.
4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są Polityce prywatności, której treść Spółka udostępnia Użytkownikowi podczas pozyskiwania danych osobowych, w szczególności przy odbieraniu danych poprzez formularz zapisu na Usługi świadczone drogą elektroniczną.
5. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za cele i sposoby przetwarzania danych osobowych w ramach platformy Clickmeeting, która jest operatorem udostępnianych Szkoleń online. Wszelkie obowiązki oraz zasady przetwarzania danych zawiera Polityka Prywatności Clickmeeting, znajdująca się pod poniższym odnośnikiem: https://knowledge.clickmeeting.com/pl/privacy-security/
§ 9. Zgłaszanie reklamacji
1. Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Spółkę. Reklamacja może zostać złożona w formie pisemnej na adres Spółki: ul. Polska 60, 60-595 Poznań lub drogą elektroniczną w wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail: biuro@vernity.pl. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko Usługobiorcy oraz opis problemu będącego podstawą reklamacji. Spółka rozpatruje reklamacje Usługobiorców będących konsumentami lub osobami, o których mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta (dalej zwanymi „Przedsiębiorca na prawach konsumenta”), dotyczące Usług świadczonych drogą elektroniczną, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, drogą mailową, bądź pisemnie na wskazany przez Usługobiorcę adres, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
2. Spółka informuje, że Usługobiorca będący konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta posiada możliwość skorzystania z pozasądowych, alternatywnych metod rozstrzygania sporów, może także zwrócić się o mediację albo o rozstrzygnięcie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Usługobiorca może złożyć wniosek do właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej, jak również złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Szczegółowe informacje, dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika szkolenia z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
-
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
-
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
-
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
3. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl, adres korespondencyjny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest m.in. udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
§ 10. Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
1. Usługobiorca zobowiązany jest do informowania Spółki o wszelkich zmianach adresu do korespondencji elektronicznej. W przypadku niedopełnienia przez Usługobiorcę obowiązku określonego w zdaniu poprzedzającym, wiadomości wysyłane na podane Spółce na dotychczasowy adres e-mail uważa się za doręczone.
2. Zmiany Regulaminu mogą być wprowadzane przez Spółkę z ważnych powodów. Za ważne powody uznaje się:
a) zmiany technologiczne;
b) zmiany funkcjonalności Strony Internetowej;
c) zmiany w zakresie zasad i zakresu świadczenia przez Spółkę Usługi świadczonych drogą elektroniczną;
d) zmiana przepisów prawa i konieczność dostosowania do nich Regulaminu.
3. Zmiany Regulaminu będą podawane do wiadomości Usługobiorcy w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres e-mail Usługobiorcy wskazany aktualnie do kontaktu, a także na Stronie Internetowej co najmniej na miesiąc naprzód.
4. Usługobiorca, w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, może wypowiedzieć Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od momentu udostępnienia zmian Regulaminu w sposób wskazany w ust. 3 powyżej, z zachowaniem 14 – dniowego okresu wypowiedzenia.
5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną obowiązuje od dnia 10.04.2025 r.